Në radhë

Pocedohen te rinjte ne lezhe
syrinet
17 Shikime

Të rinjtë zhvillojnë 'sindromën e ujkut' pas marrjes së ilaçeve në Spanjë

739 Shikime
syrinet
1
Postuar me 28 Aug 2019 / Në kategorinë Film & Animation

Gjashtëmbëdhjetë të rinj kanë zhvilluar 'sindromën ujku' pasi morën ilaçe të kontaminuara në Spanjë.

Ata kanë pësuar rritje të flokëve në të gjithë trupin e tyre por jo vetëm edhe në fytyrë.

Agjensia Spanjolle për ilaçe dhe produkte shëndetësore urdhëroi që disa tufa nga Farma-Quimica Sur SL, një kompani farmaceutike me seli në Malaga, të hiqen nga qarkullimi më 11 korrik.

Burime shëndetësore i thanë El Pais se u vu re se kur fëmijët ndaluan marrjen e këtyre ilaçeve rritja e flokëve të tyre u zbeh.

Prindërit janë këshilluar të kërkojnë ndihmë mjekësore nëse fëmijës së tyre i është dhënë formula dhe të kontrollojnë në farmacinë e tyre nëse kanë blerë një ilaç të dëmshëm si ai.

Me shume
0 Komente sort Radhit sipas

Në radhë

Pocedohen te rinjte ne lezhe
syrinet
17 Shikime